11 Mart 2008 Salı

Serçe Dizisi 1.Bölüm Replikleri

Çeşmedeki Sahne

Mine: Ne yaptigini saniyorsun sen???
Dogu: Yardim ediyorum
Mine: Öyle mi??? Yardim istedim mi???
Dogu: Yardim istemicek kadar inatcisin.
Mine: Sende ukala ve haddini bilmeyen bir… bir giciksin
Dogu: Abartiyorsun. Sadece bir serce’ye avuclarimdan su icirmek istedim
Mine: Ya deliricem. Bak bana Serce deme!!!
Dogu: Birinin elinden su icerken, dudagina su’dan fazlasi dokunur, biliyor musun???
Mine: Ne demekmis o???
Dogu: Tenine dokunan sadece su degil, askti. Sercelerin minik yürekleri hep korku ile atar. Sende bu
kadar cok mu korkuyorsun benden???
Mine: Kimseden korkmam ben. Senden de korkmuyorum.
Dogu: evet. benden korkmuyorsun. Bana asik olmaktan korkuyorsun. À bout de souffle parce que je sais
de trouver ce que j’ai chez toi.
Mine: Sen nerden biliyorsun???
Dogu: Bukadar cok cesme varken burdan su iciyorsak, bu kadar kalabalik varken, ben seni buluyorsam,birbirimizin kaderi izlemekdir.

Daha Fazlası İçin Tıklayın


Serçe Dizisi



Hiç yorum yok: